Golnaz Tuyserkni
@Golnazts
هی نشستم دودوتا چهارتا میکنم چه خطایی کردم که نزدیک دوسال شد نرفتم مشهد
😞
😔
منکه سالهای قبلش سالی دوبار بود سهمم
🙂↕️
02:41 - 9 اردیبهشت 1405
4
Reactions
179
Views
4
Replying to
@Golnazts