رزقنیمه شبیانگشتر رهبر و هدیه رهبر به سردا حاجی زادهتجریش🌷۵ خرداد ۱۴۰۵

@Golnazts26 May 2026
@Golnazts18 May 2026ویراستی اینجوریه که بعد مدتی میای میبینی چندتا شهید رئیسی و رهبر و ... فالوت کرده😄😄
@Golnazts6 May 2026
@Golnazts1 May 2026آرزوی خیلیااا،خواسته دلیم که توی یه کانال خوب دیدم:خدایا.. میشه کار و زندگی ما رو بندازی اینجا؟!.. برای همیشه.. ینی میشه واقعا؟! 😢| @ruzefekr روضهفکر|5 MB
@Golnazts1 May 2026حالا راهحل؟ کارهای متضاد تنبلی رو انجام بدید. کارهایی که تنبلی بهت میگه نکن! مثلاً میگم کتاب بخون، میگی تنبلی میکنم!هر چیزی که ازش فراری هستیدبخاطر تنبلی، برید همونو انجام بدید.اگه واقعا متنفر هستی از تنبلیت، راهشهمینه..
@Golnazts1 May 2026تنبل بشید، کنکور رو خراب میکنی، نمازت رو از دست میدی، همسرتون در آینده بسیار آسیب خواهید دید، در شغلتون ناموفق خواهید شد و کلاً زندگیت از دست میره... علیه تنبلیات قیام کن تا دیر نشده✊🍃انسان تنبل، حال رسیدن به خدا رو هم نداره... | @ruzefekr روضــهفکر |
@Golnazts1 May 2026تنبلی، ریشه درونی داره!انسان خودش، خودش رو تنبل میکنه! انسان میتونه علیه تنبلی خودش قیام کنه!! با تمرین، ممارست و همت ولی انسان راحتطلب قرن۲۱، عادت کرده به زندگی ساندویچی و تنبلپرورانه برای همینه که این انسان حتی طاقت نداره یک کلیپ یکدقیقهای نگاه کنه! تنبلی، ویروس رایج بشریت مدرن. |@ruzefekr
@Golnazts1 May 2026یکی از اصلیترین شیوههای شیطان برای گمراهی انسان، تنبل کردن انسانه! تنبلی، کلید بزرگترین سقوطها و انحرافات بشره! انسان تنبل هیچ وقت رستگار نخواهد شد!کلی سایت و کتاب و استاد داریم برای آشنایی با دین ولی افراد تنبلی میکنند و نمیرن سراغ این منابع ..انسان تنبل، شاگرد اول کلاس شیطانه!⛔ روضــهفکر |
@Golnazts29 April 2026یهو یادم افتاد که : دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت/ جایی ننوشته است گنهکار نیاید
@Golnazts29 April 2026هی نشستم دودوتا چهارتا میکنم چه خطایی کردم که نزدیک دوسال شد نرفتم مشهد😞😔منکه سالهای قبلش سالی دوبار بود سهمم🙂↕️
@Golnazts29 April 2026مرسی که به یادم بودیمرسی که برام عکس فرستادی(نیکو از بچه های بیت الحسن)نمیدونه که دلم کبابه که اونجا نیستم برام این عکسا رو فرستاد💔امام رضا جانم🥲 هپی برس دی🎂
@Golnazts28 April 2026روز تولد خانم فاطمه معصومه سلام الله علیهاخدمتشون بودیمای کاااااش فردا هم مشهد بودیمم😢امام رضاا جانم❤️
@Golnazts28 April 2026کاشکی که امسال اون سالی بود که دهه کرامت رفتیم مشهد کلی خادم اومدن پیشوازمون راه آهن به هممون فیش غذای حضرتی دادنبعدشم همه صحن جامع با یه گل توی دستمون داشتیم سرود میخوندیم یه حااالی بود اصلابعضی صحنه ها و خاطرات بوی بهشت میدن 🥹❤️تولدتون مبارک امام رضا جانمان❤️💐🌸
@Golnazts28 April 2026باهم حرف بزنید، وگرنه ذهن به جاتون حرف میزنه و داستان میسازه.🌱
@Golnazts27 April 2026الان فهمیدم همگام سازی مخاطبین هم برای وب نداره🤦🏻♀️😭خب و من الله توفیق
@Golnazts27 April 2026خب خب خوش اومدم به اینجا که نمیدونم کجاست و چجوری کار میکنه و دوستام کجان 😂فقط تا اینجا فهمیدم ترکیبی از اینستا و کلاب هوس و بله و روبیکا و ایناس🤪😅😅