تنبلی، ریشه درونی داره!انسان خودش، خودش رو تنبل میکنه! انسان میتونه علیه تنبلی خودش قیام کنه!! با تمرین، ممارست و همت ولی انسان راحتطلب قرن۲۱، عادت کرده به زندگی ساندویچی و تنبلپرورانه برای همینه که این انسان حتی طاقت نداره یک کلیپ یکدقیقهای نگاه کنه! تنبلی، ویروس رایج بشریت مدرن. |@ruzefekr
06:52 - 1 May 2026