i hate when my classmates and friends make me feel like im too girly or too much . just because i take care of myself and enjoy being soft . (and no im not pick me thats diffrent)
@OurLadyOfSorrows24 May 2026Replying toوای خداروشکر دانشگاه ما مجازیه فعلاصبحا میرفتم جلو آینه رژ میزدم هیچی دیگه کل دانشکده میگفتن من پیک می ام
@JDMBG24 May 2026Replying toمنمممم ! داشتم رژمو درست می کردم تو اینه دیدم یه مملکت دارن چپ چپ نگاهم می کنن 🔪 اینه دستشویی دخترونه تازه نه توی پابلیک اخه
@JDMBG24 May 2026Replying to andباور کن نمیدونم ! من حس خوبی دارم به رژ به قدرییی بد نگاهم می کنن دخترا . خیلی عصبی میشم :) تازه فکر کن اینا دوستای خودمن! غریبه هم نیستن میگن ادایی و اینایی 🔪
@JDMBG24 May 2026Replying to andandمیفهممت واقعا ... چرا مردم عقب مانده شدننن ؟ من کل میکاپم یه رژه میگن ادایی ! 🔪😭 کدوم ادا اخه ؟ چی درباره میکاپ اداییه ؟
@JDMBG24 May 2026Replying to and 3 othersاینم خیلی میگن بهم :) من ظرف شستنی یه لایه کرم و اینا میزارم بعدش دستکش نایلونی بعد دستکش عادیی 😭😂 ادا تکمیل