🔸ریخته شدن خون سس خرسیروی زمین توسط یک ایرانی
ماهکوچولو 🤍 Replied
@mastanebano5 January 2026اینستا فیلتر شده؟! فیلترشکنا وصل میشن ولی اینستا کار نمیکنه.
This post was deleted by the post author.
ماهکوچولو 🤍 Replied
@Saraa_hze2 January 2026این ها مردمی هستند که از گرانیها و تحریم خسته شده بودند و با سقوط بشار اسد جشن گرفتند ، پایکوبی کردند و گفتند آزاد شدیماینها سرنوشت ملت سوریه است که ؛ از گرانی و فشار تحریم ها خسته شده بودند و فکر میکردند ، اگر سازش کنند و در برابر دشمن کوتاه بیایند ، همه چیز ارزان و همه جا گل و بلبل میشود !!!17 MBبعضیها فکر میکنند که ما محاصره شدیمنه ! خدا باماست ما تهاجمی بر تمدن مادی آنها کرده ایم آنها تقلا میکنند که فرونپاشند.ولی بی ثمر است خدا زمین را به مستضعفان ارث خواهد داد
ماهکوچولو 🤍 Replied
@Abolfazl5221 January 2026Replying toمن از بافندگی چیزی نمیدانم ولی هرشب یکی از زیر و گاهی رو برایت شعر میبافم .
@HOpOi1 January 2026Replying to andخیال بافیت بد نیست:)خیال کن که خواهی رفتهمین که رفتی و مردمتلاش کن که برگردی...❤️🩹
Replied@arapazhoh1 January 2026
@HOpOi1 January 2026Replying toای ماه رجب بوسه بزن بر سر و رویشای مهر ببـر سجده به خاک سر کویشای لیلۀ قـدر این تـو و این طرۀ مویای خلـق خـدا روی بیـارید بـه سویشاین باب کرم، باب دعا، باب مراد استوالله جواد است جواد است جواد است
@HOpOi1 January 2026Replying toفصل عوض میشودجای آلو راخرمالو میگیردجای دلتنگی رادلتنگی“علیرضا روشن”
ماهکوچولو 🤍 Replied
@Mohammad_mansouri29 December 2025ای آنکه رفتن تو حسرتم شده استشعر کردمت خاطره ات ماندنی شودمهرماه ۱۴۰۲Show this thread
This post was deleted by the post author.
ماهکوچولو 🤍 Replied
ماهکوچولو 🤍 Replied
@Mojtabah28 December 2025Replying to and
Replied
@HOpOi28 December 2025Replying toگفتی تو نه گوشی که سخن گویمت از عشقای نادره گفتار کجا گوشتر از من
ماهکوچولو 🤍 Replied
@Mahi_Goli27 December 2025Replying toمن زنده بودم اما انگار مرده بودماز بس که روزهارا با شب شمرده بودمده سال دور و تنها، تنها به جرم اینکه:او سر سپرده میخواست، من دل سپرده بودم..ده سال میشد آری در ذرهای بگنجماز بس که خویشتن را در خود فشرده بودمدر آن هوای دلگیر وقتی غروب میشدگویی به جای خورشید من زخم خورده بودم
@HOpOi28 December 2025Replying to andغیر مستقیم بگو کلافه و خسته ای...صاحب قلم میگه...نمی دانم کجا باید بیفتم از نفس دیگردرختی را تجسم کن که از هر سو تبر خورده
This post was deleted by the post author.