بچه ای که نمیتونه راه برود و اگر دستش را ول کنی با مغز زمین میخوره را چکار کنیم؟به قیمت نابودی بچه باید راه رفتن یادش بدهیم؟؟!!
This post was deleted by the post author.
@shahid1203 January 2026Replying to and 96 othersبچه ای که نمیتونه راه برود و اگر دستش را ول کنی با مغز زمین میخوره را چکار کنیم؟به قیمت نابودی بچه باید راه رفتن یادش بدهیم؟؟!!
@MD20003 January 2026Replying to and 96 othersکمک کردن گاهی در استیضاح است شاید پزشکیان نمیدونه دور و برش چه خبره دلیل نمیشه استیضاح بد باشه گاهی بهترین کمک حذف اضافی های بدرد نخوره که باری بر ملت و دولت هستندنماینده مجلس : دور و بر پزشکیان پر از خیانت کار است #ایرانمرد #پزشکیان #مجلس #ایران #ایران_قوی3 MB7 MB
@Amraie13633 January 2026Replying to and 96 othersپزشکیان از روز اول زیر بار کابینه ش نرفت!اول گفت که تماما با رهبری هماهنگ بوده،ولی رهبری یکی دو روز بعد جواب در خور رو بهش دادن.الان هم که میگن دو سه تا از وزراش انتخاب خودش نبوده بلکه اجبار مجلس بوده!و جهانگیری چند روز پیش هم گفته بود مجلس نمیتونه شونه خالی کنه چون با قالیباف هماهنگیها انجام شده!
@user17103343269parsa3 January 2026Replying to and 96 others🔻همزمان با گرانیهای بیسابقه و انتقادات گسترده از عملکرد نوریقزلجه؛ مسعود پزشکیان بههمراه پسر خود به وزارت جهاد کشاورزی رفت و از وزیر ناکارآمد قدردانی کرد!🔹️تنها یک روز پس از ادعای مسعود پزشکیان مبنی بر تحمیل وزیر جهاد کشاورزی به وی از سوی مجلس و تکذیب این ادعا از سوی نمایندگان
This post was deleted by the post author.
@Qariq3 January 2026Replying to and 96 othersاز خود می پرسم این کسی که چنین جملات بی تقوایانه ای نوشته با خودش چه فکر می کرده؟ و ۴ نفری که برایش کف زدند نیز چطور!۱-قسم به خدا۲-پوزیده۳-تعادل روانی نداره۳۰-۴ سال زن نداشتن باعث شده۵-این۶-دیوونه بشه!!!!!بقیه اش با اغماض نکته ای نداره.بعد میگن چرا دافعه ایجاد میشه. درست بنویس خواهرم!
This post was deleted by the post author.
@Qariq3 January 2026Replying to and 96 othersهرکس بفهمد، منظورم را می فهمد بحث اضافه نیاز ندارد.نقد لازم است ولی رعایت نکات ظریف انتقاد هم لازم است.هر حرف راستی، مناسب شرایط نیست.دوباره حرف بودار؟ «البته رسمی»؟؟اگر مثل خودتان بگویم خوب است؟ مثلا «ساکت شو زنک!»
@Ladanghasemiyan3 January 2026Replying to and 96 othersمنم به شما میگم خفه شو مرتیکه ، به تو چه مربوطه که من چی نوشتم در مورد پوزیده ؟ برو بحث بی سر و ته خودت رو با اراذل وفاقی انجام بده
@Nooralanoor4 January 2026Replying to and 97 othersاون یارو یه وفاقی قالیبافیه که هرکس به پوزیده بگه بالا چشت ابروپاچه میگیره خیلی هم ژست مثلا اخلاق میگیره