آسمان گنبدی است و امام صادق علیه السلام آن را قبه نامیده شعر میگوید ای دیو سپید پای در بندای گنبد گیتی ای دماوندپس لطفاً انسانیت بخرج دهید و شان خود را حفظ کنید و ذهنیات خودتان را به اسم دیگران معرفی نکنید چون هم حق را می پوشانید و هم دچار حق الناس می شوید بنده بخاطر حق نمی بخشم