خطاب به مدیران #روبیکا: این نوع تبلیغات که بر پایه فریب و ایجاد یک تبادر اولیه هستند قبیح و در شرایط جنگی غیر اخلاقیست. حتی در صورت تقاضای کانال داران، این چنین تبلیغات نباید مورد پذیرش مدیران قرار گیرد. پ.ن: حواسمان به علامت سوال و تعجب هست ولی اکثر کاربران توجه نمیکنند.

