23 March 2026
این هم سند که بعدا نزنند زیرش. یاعلی...
11 MB
درسته وسط جنگیم ولی در ایتا گفتیم الان که باید فعال باشه، ایشان توییتر رو بسته اومده ایتا و امروز در ایتا پیام گذاشته که از روز اول صفحم رو بستند. همین الان‌سرچ کردم صفحه را قفل کرده است که در امان بماند. به نظرتون چرا وسط جنگ چنین کاری میکند؟! نمیتونیم یک صفحه برای ایران بدیم؟!همینم جدید نزده و تا…
Show more
می‌دونم خنده دار هست علت زدن این افراد رو حسادت شما بدونیم. گیر سه پیچ دادن و دکمه ول کن نداشتن شما رو هم درک نمیکنم که البته شما قطعا حجت دارین برای کارتون و من هم نمیتونم بگم قطعا کار شما غلط هست.مجبوریم نظر شخصی خودمون رو بگیم از سر برادری نه خدای ناکرده ضدیت. شما و ایشان رو در یک جبهه میدانم
02:16 - 23 March 2026

6 Reactions
577 Views