8 April 2026
حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
Profile picture of ‌فاطمه‌
@fa_am18318 April 2026
Replying to
حالا که بارهبر انقلاب پیمان بستیم،همونطور که فرمان به جنگ ایشون رو پذیرفتیم،فرمان به این اتش بس رو هم بپذیریم مطمئن باشید بدون فرمان ایشون این تصمیم گرفته نشده. چون ایشان فرمانده کل قوا هستن . ولایت پذیری ما اینجا اشکار میشه وقتی بیعت کردیم با ولی یعنی امر ،امر اوست.پس نگران نباشیم
Replying to
چطور ما مردم به حرف رهبر باشیم که البته حرفش رو چشممون ولی چرا مسئولین به حرف اون نیستن؟ تا یادمه ایشون گفتن تنگه بسته باشه هنوز هم تغییر نداده حرفش رو در ثانی همیشه هرموقع به ما مردم گفتن نظر رهبره هیچی نگید و از رهبر مایه گذاشته شد بعد گندش در اومد رهبر مخالف بوده
07:49 - 8 April 2026

8 Views