حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andReplying toچطور ما مردم به حرف رهبر باشیم که البته حرفش رو چشممون ولی چرا مسئولین به حرف اون نیستن؟ تا یادمه ایشون گفتن تنگه بسته باشه هنوز هم تغییر نداده حرفش رو در ثانی همیشه هرموقع به ما مردم گفتن نظر رهبره هیچی نگید و از رهبر مایه گذاشته شد بعد گندش در اومد رهبر مخالف بوده