با سلام احترام مجدد . جناب قره داغی متاسفانه شاتل بعد از پیگیری های فراوان شما که مجبور شد کوچه مارو دراپ کشی کنن و فت باکس نصب کنن ولی باز هم هیچ تاریخی برای راه اندازی نمیگن و هی بهانه میارن متاسفانه داره نزدیک به سه ماه میشه از پرداخت هزینه سرویس @PeymanGharehdaghi
