سکوت بر عملکرد منفعلانه دقیقا تقویت دشمن است نه از بین بردن اتحاد. این میزان از انفعال در داخل کشور بعد از آتش بسی که جنگش هنوز ادامه دارد بی سابقه است جنگ فقط یک بعد نیست چند بعد دارد که تمام این ارگان های نام برده به فشل ترین روش برخورد مجهز هستند :

