امشب یک ساعت و نیم داشتم با یآقای پلاکارد به دست بحث میکردم،آخرشم نه من فهمیدم چی میگه،نه اون فهمید چی میگم.اوضاعی شده مملکت..
Replying toدیگه به نتیجه رسیدم با کسی بحث نکنم.گویی مردم در گوششونو بستن هرچی میگم مثه ضبط صوت حرف خودشو تکرار میکنه..
Replying toمن خیییییلی وقته ب این نتیجه رسیدم 😅😅 اکثر مردم دور از جون همینن، بنده هم القَصه بنا رو تایید آسمون ریسمون های متکلم میزارم و با یک خداحافظی اعصابم رو از آنپاس خارج میکنم، کسی ک ب این درجه از یبوست ذهنی رسیده و خودش رو محصور در مهملات وچرندیات کرده تا ابد هم پاسخ مثبتی ب استدلال های شما نخواهد داد
Replying toدقیقا. انگار تا ابد باید عقایدمو برا خودم نگه دارم.
Replying toمتاسفانه همینطوره، هز وقت خواستین شروع کنین ب بحث کردن دوتا شاخ و دوتا گوش مخملی رو کله مخاطب فرض کنین دیگه ادامه نمیدین