امشب یک ساعت و نیم داشتم با یآقای پلاکارد به دست بحث میکردم،آخرشم نه من فهمیدم چی میگه،نه اون فهمید چی میگم.اوضاعی شده مملکت..
Replying toدیگه به نتیجه رسیدم با کسی بحث نکنم.گویی مردم در گوششونو بستن هرچی میگم مثه ضبط صوت حرف خودشو تکرار میکنه..
Replying toدقیقا. انگار تا ابد باید عقایدمو برا خودم نگه دارم.