شعر خوانی دیده نشده استاد شهریار👌یا علی نام تو بردم...نه غمی ماند و نه همی..به ابی انت و امی..گوئیا هیچ نه همی به دلم بوده نه غمیبه ابی انت و امی...منکر عید غدیر خم و اون خطبه و تنزیل..کر و کور است و عزازیل...با کر و کور چه عیدو چه غدیری و چه خمی ...به ابی انت و امی...
16:31 - 3 June 2026