نعیم قاسم باید از ترامپ و نتانیاهو تشکر کنه بخاطر بند حمایتی از لبنان انقدر این بند احمقانه است، که صدها سال بهمون میخندن آیندگان که متوجه رکب دشمن نشدیم...اصلا امریکا فقط و فقط بخاطر این بند حاضر شده این توافق را امضا کنه چون میدونه قراره کاری کنن که حزب الله اقدام کنه اونا بگن در پاسخ حزب الله بمباران کردیم، از طرفی ایران را در تله غرور گرفتار کنن که اقدام کنه... تا بدنیا با حیله اثبات کنن که قبل جنایت همه راههای دیپلماسی را رفته بودند.. در صورتی که حتی حزب الله فریب نخوره بدون شک از طرف حزب الله خود اسرائیل صحنه سازی میکنه و خودش پاسخ پرچم های دروغین خودشو میده... و بد بختی آنجاست که ما باید پاسخ بدهیماگر اندازه نوک سوزنی هوشمندی در تصمیم گیرندگان ما بود بیکباره باید خودمون در مقابل دوربین های جهان اعلام کنیم ما یک بند از درخواست هامون را لغو میکنیم ( حمایت از مقاومت بمثابه شکستن آتش بس )اون وقت میدیدید که آمریکا چجور خودش را به در دیوار میزنه و یه بازی درمیاره که جنگ را بپا کنه #تحلیل_حسن_فقیه_بند_حمایت_از_لبنان#افشای_پلن_ماسونی_حسن_فقیه‎@drpezeshkian ‎@iribnews ‎@IRIMFA ‎@iribonline
09:02 - 18 June 2026



4 Replies

Profile picture of ‌ایران _پیروز‌
چرا از این دید نگاه نمیکنی ما توی این بند توافق صاحب لبنان شدیم ؟ لبنان از هر روز دیگه ای بیشتر به ما وابسته شد

Profile picture of ‌🕊️✈️میم نیازاده🎒‌
گور پدر نعیم قاسم

Profile picture of ‌Alonzo‌
جالبه! اگ واقعیت داشته باشه من دوس دارم از خاورمیانه برم

عجب چیزی گفتی حاج حسنواقعا سناریوی تمیزیهاین دعوا زرگریه بین اسرائیل و آمریکا هم واسه همینه