ولی همین طرز حرف زدن "میرد بودن با نیر بودن فیرق دیره🦖" هم برا دختراست🙏
iriThis post was deleted by the post author.
@Haumimsadat13 April 2026Replying toولی همین طرز حرف زدن "میرد بودن با نیر بودن فیرق دیره🦖" هم برا دختراست🙏
حاء Replied
@Haumimsadat13 April 2026Replying to
حاء Replied
حاء Replied
@Rahbar_enghelab_ir20 March 2026بنده بعنوان یک شهروند ساده که چند شهید در اطرافیانم دارم، درعین اینکه لباس عزا بر تن داریم و قلوبمان در اندوه عموم شهیدان است، اما خیلی خوشحال میشویم که در این ایام، نوعروسان و نودامادها به خانه بخت بروند و انشاءالله دعای رهبر شهیدمان و سائر شهدا بدرقه راه این عزیزان باشد.
حاء Replied
@Bi_seda_neveshtamat17 August 2025وقتی فیلم مورد علاقه تون تموم میشه ری اکت تون چیه 📈🎀 :.....#چالشی
@Moheb_photo11012 July 2025
حاء Replied
@Haumimsadat12 July 2025Replying to
حاء Replied
@Zeynab_A12810 July 2025روند ویراستی اینجوریه که...از اذان صبح تا مغرب همه ویراستا بگو بخند و شوخیه 🫴🏻از اذان مغرب تا صبح همه میرن تو فاز افسردگی و عشقولانه بازیاشون🤧
@Haumimsadat11 July 2025Replying toشب اینطوریه که آدم یهو یاد بدبختیاش میفته، و حس میکنه که دیگه وقتشه دست از ظاهر سازی برداره و یه نگاه به ته دلش بندازه و ببینه که حال واقعیش بدتر از این حرفاست
حاء Replied
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Haumimsadat1 July 2025Replying to andخره برای اصفهانیا یه نوع ابراز محبته مثلا من هر وقت میخوام دوستمو صدا کنم به جای اینکه اسمشو صدا بزنم بهش میگم خره🫶مثال بیشتر:یه جایی گم شدیم، از هم میپرسیم خره الان چه غلطی بخوریم؟🥸
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.