سطح اغنیه ای که تلویزیون الان برای جنگ پخش میکند یک downgrade شدید نسبت به چهل سال پیش را نشان میدهد.زوزه کشی های سخیف و بی معنی توسط مداحان تهی مغز فاقد شرم نیابتی.اینکه مارش چهل ساله را باز پخش میکند نه نوستالژیک که شرم آور است؛ یعنی در این چهار دهه حتی یک مارش نظامی جدید و درست هم نساخته اند.
آیا موافق بارگذاری سرود «نشید» های جهادی و حماسی عربی از نقاط مختلف،«با توجه به شرایط جنگی»در این حساب هستید؟
5 votes • The poll has been ended
Nobody can see participants
