Heinz Guderian

‌Heinz Guderian‌'s header picture
Profile picture of ‌Heinz Guderian‌

Heinz Guderian

@HeinzGuderian
این حساب محدود شده است‌.
Joined June 2025
Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian4 April 2026
Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
Heinz Guderian

@HeinzGuderian  •  27 March 2026

سطح اغنیه ای که تلویزیون الان برای جنگ پخش می‌کند یک downgrade شدید نسبت به چهل سال پیش را نشان می‌دهد.زوزه کشی های سخیف و بی معنی توسط مداحان تهی مغز فاقد شرم نیابتی.اینکه مارش چهل ساله را باز پخش میکند نه نوستالژیک که شرم آور است؛ یعنی در این چهار دهه حتی یک مارش نظامی جدید و درست هم نساخته اند.

آیا موافق بارگذاری سرود «نشید» های جهادی و حماسی عربی از نقاط مختلف،«با توجه به شرایط جنگی»در این حساب هستید؟

5 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian3 April 2026
چرا سایر مردم تصور می‌کنند الوار نه انسان، که اژدهایانی با نفس آتشین و قدرت های رزمی ماورایی اند؟

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian3 April 2026
اگر بگیرنش جزء ۳۰ را میخوانم.قول میدهم.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian3 April 2026
اگر همینجوری بیایند و ببرندش واقعا خیط است!!!کاش شکست بخورند.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian3 April 2026
بس کن واجا!حداقل الان بس کن!
میگه من کسی بودم به رهبرشهید بد و بیراه میگفتم و الان حالش بده؛ خیلی ها چنین حسی دارند ولی بدانند رهبری مثل پدر بود و به قول خودشان برای همه دعا میکردند. همین که فهمیدید و برگشتید به خودتان افتخار کنید چون هنوز هستند کسانی که نمیفهمند. البته دعا میکنم اونا هم بفهمند. یاعلی...
7 MB

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian1 April 2026
بزودی قیمت نفت منفی خواهد شد.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian1 April 2026
واقعا ضعیف شده ایم.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian31 March 2026
پزشکیون، هر بار در گاله را گشوده جوری قیمت نفت را کاهش داده که ترامپ در خواب هم نمی‌دید.حداقل محافظان این سرمایه اسرائیل را بردارید.
Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
Heinz Guderian

@HeinzGuderian  •  21 March 2026

پزشکیون اصلاح‌طلب است و نیازی به حفاظت ندارد.محافظانش را بردارید و به کسانی که واقعاً در خطر اند بدهید.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian30 March 2026
بله متاسفانه...
Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
Heinz Guderian

@HeinzGuderian  •  26 March 2026

تنگسیری نیز؟؟؟

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian30 March 2026
ویراستی، سرگین است و جز سرگین نیست.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian29 March 2026
هر شب با این ترس به خواب میروم که مبادا خانم زیبایی در اینجا باشد که من هنوز دنبال نکرده باشم.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian28 March 2026
بنده هنوز دلم خنک نشده؛اصلاًشما چطور؟

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian28 March 2026
از این پس ژانر #یادیاران را آغاز نموده و از محتوای وحیانی و ملکوتی که توسط اولیا قلندر مآب،فضای توییتر را ترنم داده بود منتشر خواهیم نمود...

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian28 March 2026
عاقبت دادن حق رای به ۱۶ میلیون نفر احشام:
- ایران‌ِ من ، چی‌ آوردن‌ سر‌ تو‌؟

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian27 March 2026
به نظر «علی السالم» باید به دنبال یک نام خانوادگی متفاوت برای خود باشد.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian27 March 2026
بیشتر کسانی که در خنداب زندگی می‌کنند، رو آب می‌خندند.
بیشترِ کسانی که در درود زندگی می‌کنند قائل به عربی‌زدایی از زبانِ فارسی اند.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian27 March 2026
کاش حسین طاهری هیچگاه در عمرش پشت میکروفون قرار نمی‌گرفت.
Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
Heinz Guderian

@HeinzGuderian  •  27 March 2026

سطح اغنیه ای که تلویزیون الان برای جنگ پخش می‌کند یک downgrade شدید نسبت به چهل سال پیش را نشان می‌دهد.زوزه کشی های سخیف و بی معنی توسط مداحان تهی مغز فاقد شرم نیابتی.اینکه مارش چهل ساله را باز پخش میکند نه نوستالژیک که شرم آور است؛ یعنی در این چهار دهه حتی یک مارش نظامی جدید و درست هم نساخته اند.

Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian27 March 2026
بعد بگید ایران صورتی نداره:

This post was deleted by the post author.


Profile picture of ‌Heinz Guderian‌
@HeinzGuderian27 March 2026
سطح اغنیه ای که تلویزیون الان برای جنگ پخش می‌کند یک downgrade شدید نسبت به چهل سال پیش را نشان می‌دهد.زوزه کشی های سخیف و بی معنی توسط مداحان تهی مغز فاقد شرم نیابتی.اینکه مارش چهل ساله را باز پخش میکند نه نوستالژیک که شرم آور است؛ یعنی در این چهار دهه حتی یک مارش نظامی جدید و درست هم نساخته اند.