انسان های عجیبی هستید 🗿
Replying to andandReplying to andبابا الکی نیست ولی طرف اصلا وجود خارجی در ویراستی نداره
Replying to andandفهمیدم چیشد ان شاءالله که خیره خب دیگه شماهم با این رفیقتون 🗿
Replying to andandرفیقم چشه مگه؟به این پاکیاین بنده خدا میگه خودشم خبر نداره
Replying to andand
Replying to andandمظلوم که اصلا شرارت اونو اگه شیطان داشت الان کل جهان جهنم شده بودولی خب به خوبیش تا حالا ندیدم
@Second_twin12hتعاملگرا ها بیاین منشن بزارید هرشب چکتون کنم حجم پیامها زیاده 🥲🎀(❌️منشن نه ریکت)✅️تعاملگر جدید هم میطلبم
@Haora_21316hReplying toهیئتی هم که ما میریم (غمخانه)اینجوریه که سخنران اصلا الله الله مداح اصلا اوف نگم واستونروضه خون؟! سکوت میزنم
@Heydar_12316hReplying toسخنرانش بندانی چی چیه، یه همچین چیزیه فکر کنمو میگن آدم علیه ما علیههمداحشم که نریمان میخوام برا اولین بار برم هئیتش
@Haora_21316hReplying toآقای بندانی سخنرانی شون عالیهحاج نریمانم که اصلا درش شکی نیستاز روضه خونی های حاج احمد واعظی خوشم نمیاد
@Heydar_12316hReplying toخب همین آقای بندانیای که میگین عالیه میگن انجمنیه و سر جریانات اخیر و شهادت رهبری هم کنشی نداشتهمن این چیزا حالیم نیست ولی افرادی که اینو بهم گفتن خیلی حالیشونه پس با این خصوصیات برا چی باید عالی باشه
حِیدَر | heydar Replied
@Heydar_12317hReplying toآها پس جدی نبودیه لحظه گفتم سید جز ما رفیقاش سگم نگاش نمیکنه چیجوری میشه تگش کنه
@Moon_sun_117hReplying toجدی بود اما سر یه کلکل بودیه بنده خدایی گفت جرئت نداری منم جرئت رو براش بخش کردم