چرا باید بشینیم تا دشمن نقاط قوت ایران، مث صنعت فولاد رو بزنه و ما در همون حد(که هیچکدوم در صنعت فولاد عددی نیستن) بزنیم،ما هم باید به نقاط قوت دشمن حمله کنیم.1. هوش مصنوعی و های تک(نقاط قوت اسرائیل و امارات)2. تنگه باب المندب(نقطه قوت عربستان)3. امروز میتونه همون جنگ نهایی باشه، وقت مماشات نیست
00:33 - 28 March 2026



1 Reply

Profile picture of ‌حُر‌
@Hor_198628 March 2026
وقتی سِرور هوش مصنوعی بزنیم نمیتونن معادلِ همسطح تو ایران پیدا کنن و نقطه ضعفشون میشه،دقیقا مشکلی که در مقابل ضربه به صنعت فولاد برای ایران ایجاد میشه.