استاد بزرگ خودش تحلیل کرد هواپیمایی فعال شده پس پشت پرده بستن،وای رسانههای آمربکایی فلان گفتن و صداسیما تکذیب کرده، چهارشنبه میفهمیم کی راست میگه!!!حالا که چهارشنبه گذشت و حق با صداسیما بود چی؟!حالا تند تند میگه مردم شک دارن و حق دارن!!!!مردم یا خودت؟چقدر خودت تو ساخت این شک شریکی؟./۱
خواصِ عزیزتر از جان من، بخاطر ما مردم تو دو صدایی ندمین.ترامپ همینو میخواد که توییت میزنه. تو زمینش بازی نکنین، تورو قرآن.چرا فکر میکنی ایرانی که پیش از جنگ اورانیومش رو نداد، الان که دست بالا داره بده بره؟!!!