استاد بزرگ خودش تحلیل کرد هواپیمایی فعال شده پس پشت پرده بستن،وای رسانههای آمربکایی فلان گفتن و صداسیما تکذیب کرده، چهارشنبه میفهمیم کی راست میگه!!!حالا که چهارشنبه گذشت و حق با صداسیما بود چی؟!حالا تند تند میگه مردم شک دارن و حق دارن!!!!مردم یا خودت؟چقدر خودت تو ساخت این شک شریکی؟./۱