اگر واقعا طرفدار نظام هستیچرا صبح تا شب در حال سیاهنمایی و لجنپراکنی علیه همین نظام هستید؟چرا به جای پیروی از فرمان رهبری،از فرامین جبراییلی و رسایی و ثابتی و رجانیوز و علیزاده منافق، اطاعت میکنید؟چرا دنبال سرنگونی دولت و مجلس و قوه قضاییه هستید؟مگر نظام اسلامیاز ارکان نظام اسلامیجداست؟