پس معتقدی که تو و همفکرانت هیییییییچ سهمی در ایجاد این آشوبها ندارید؟؟؟؟یک خبر بد دارم برات:روزی که جناب عزرائیل قبض روحت کنه ناگهان نحوه تاثیرگذاری تو و همفکرانت در ایجاد این آشوب و اغتشاش و قتل و غارت، برات آشکار خواهد شداون روز نه فرصتی برای توبه داریو نه برای جبران!خدا به دادتون برسه