بخدا ری اکشن نیاری .......
@user1696946635731 April 2024Replying toقابلیت ری اکشن و استوری اضافه کنید از همه داخلی ها یه سر و گردن جلو ترید
@user1696946635731 April 2024Replying toلطفامحدودیت حجم آپلود رو بالاتر ببرید حداقل۳۰۰ ۴۰۰ مگابایت🧡
@ali_korfi1 April 2024Replying toبا سلام و خدا قوت:اختلال ناخواسته که جای گلایه از شما نداره اما عدم اطلاع رسانی به موقع و سردرگمی مخاطبین جای گلایه داره چون نمی دونن اختلال از گوشیه یا از اپراتور شبکه یا از پیام رسان. اگه امکانش باشه که وقت اختلال، پیامی ظاهر بشه که «مشکل از فرستنده هست گیرنده رو دستکاری نکنید» خیلی خوبه
@Ahmad_14011 April 2024Replying toحالا باز بیاید بگید قالیباف فلان، حداقل اون می دونست وقتی می خواد آسفالت یه خیابون رو عوض کنه از ساعت ۱ شب کار میکرد تا ۶ صبح، فردا صبحش هم کسی رو گرفتار نمی کرد
@darabism1 April 2024Replying toپوزش شما مقبوله.یه ایراد فنی ایتا داره لطفا بررسی کنید.یه مطلبی که داخل گروه میگذاریم و سنجاق هم میشه، با اینکه زنگ گروه برای بقیه باز هستش، ولی متوجه این پیام مهم مدیر نمیشن، این یه نقصان هستش که باید درست بشه.لطفا پیگیری کنید
@user1350mahdiabdolmaleki1 April 2024Replying toسلاماگه میشه از طریق رسانه ملی هم اطلاع داده بشه خوبه
@Mr_light_3131 April 2024Replying toسلام خواهشا فکر یه ui خوب برای ایتا کنید مثل سروش . در پناه قرآن
@Mohamadjafari1 April 2024Replying toداشم برنامه تون که به درد نمیخوره تو بدبخت برجیمسولیت قبول کردی هرکی میاد یه فوش بهت میده بعدشم اگه راست میگید و عقل دارید ساعات بعد 1 بامداد رو انتخاب کنید که حتی کانال ها هم فعالیت ندارن مردمم خوابن اگه نه واقعا شما مشکل دارید
@ft_imaa851 April 2024Replying toهر دفعه میگین ارتقا، دریغ از نسخه ی قبلی بابا ی حرکتی بزنین حداقل!