4d
مهمترین بخش از پیام امام خامنه‌ای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد... بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...»در طول این ایام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی‌تان نیروهای انقلاب را خوراج، تندرو، وحدت‌شکن، سوپرانقلاب…Show more
H
Hzero

@Hzero  •  4d

«...شرافتمندانه نیست، عاقلانه نیست...» «... بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم...» اگر برای کسی بعد این رویدادها و جملات، اتمام حجت نشد، بعد از این هم نمی‌شود وَ يَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّـهِ وَ ما هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّـهِ وَ يَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ
03:21 - 19 June 2026