منظور ایشون قطعا برادران لبنانی هستن بعید میدونم منیر جان از پاکستان باشن چون یهو خودمونی شدن پاکستانی ها
@Abbasyiun17 April 2026Replying to⚠️چند سوال بزرگ ...اگر آمریکا و جبهه غرب بر اثر بسته نگهداشتن تنگه هرمز در حال خفگی است ، چرا رسانههایشان صحبت از احتمال مذاکرات ۶ ماهه میکنند ؟!آنهایی که هنگام جنگ هرروز فریاد میزدند، بخاطر بینفتی در حال نابودی هستیم، چه شده که آرام گرفتهاند ؟!آیا تنگه هرمز دور زده شده است ؟!
@velayat6817 April 2026Replying toدیدیم دوستان راستینتون چه بلاهایی سرمون آوردن❗️از شهادت حاج قاسم عزیز تا شهادت دیگر فرماندهاناز شهدای میناب تا مجتبای۳روزهو اوج خباثتشون:به شهادت رسوندن امامِ سیدعلیخامنهای#مرگ_بر_سازشگر#آتش_بس_ممنوع#مذاکره_ممنوعدوستان واقعی اینگونه اند👇https://virasty.com/velayat68/1776291423973660990بینی وبین اللهچقدر ولایتمداریم؟ماکه عوامیم میفهمیم حضرتآقامخالفه مذاکره است مثل امامشهیداماخواص چطوراینونمیفهمن روهضم نمیکنم⁉️کم مونده رگهای مغزم بترکه ازاین همه نادانیِ خواص ازصحبتهای صریح امامشهیددرباب نهی مذاکره باآمریکا❗️وپیامهای واضح حضرتآقا#مذاکره_ممنوع@President @Ghalibaf @IRIMFA7 MB
@user17354713842817 April 2026Replying to(دیپلماسی=ضعیف ترین ضلع مقاومتی ایران)مردم ایران قوی در خیابان+نیروهای مسلح ایران قدرتمند در میدان جنگ-دیپلماسی ضعیف.😔مردم ایران به دلیل تجربه برجام ننگین+۲بار مذاکره،۲بار جنگ وسط مذاکرات=از مذاکره کردن با دشمن بیزار هستند....مردم ایران چرا باید اخبار حوزه دیپلماسی ایران را از ترامپ بشنوند؟؟؟؟؟
@user17354713842817 April 2026Replying to(آقای اسماعیل بقائی=شما سخنگوی وزارت امور خارجه هستی و باید کاری که بهت محول شده را انجام بدهی-لازم نیست که حدیث از ائمه بگی،بنویسی)شما از دیپلماسی چیزی نمی گوییدترامپ ملعون داره اخبار حوزه دیپلماسی ایران را به مردم ایران میگه=مذاکرات،پیشرفت مذاکرات،ادامه مذاکرات،اشخاص مذاکراتی،مکان مذاکرات و ...
@Mojta6a17 April 2026Replying toهرکس فقط از یکی از شرط های رهبری کوتاه بیاد دهنش خورد میکنیم✊🇮🇷#مرگ_بر_سازشگر #مرگ_بر_منافق#فریاد_ما_یک_کلام_انتقام_انتقام
@Halime_Helma17 April 2026Replying toآقایون تیم مذاکره کننده این پاسخ رهبر شهیدمون هست به یاوه گویی های آمریکا👇👇🔴رهبرشهید انقلاب، در حرم مطهر امام خمینی:🖤 چرا دخالت میکنید ایران غنیسازی داشته باشد یا نداشته باشد، به شما چه!شما چهکارهاید؟🗓۱۴ خرداد ۱۴۰۴آقایون ولایت مداریتان را ثابت کنید و قدمی ازاین موضوع عقب نشینی نکنید3 MB
@Iransoltan17 April 2026Replying toاسرائیل آتش بس رو نقض کرد،نمیدونم ما چه سازشی با ترامپ قمارباز و نتانیاهوی خوک داریم....مرندی: ایران گفت «آتشبس در لبنان اعلام نشود به اسرائیل حمله میکنیم»آمریکا دنبال حمله و فریب دادنه شما بفکر مذاکره؟#مرگ_برسازشگر
@Z_Amiri17 April 2026Replying toبیشرمان مذاکرهطلب! پذیرفتن هرگونه خروج اورانیوم های غنی شده ازکشور به هرمقصدی،فقط یک معنا دارد:عقب نشینی وقبول شکست! خروح اورانیوم همان و بمباران اتمی شدن ایران همان! گمان نکنید می توان باتغییر واژه هاوکوبیدن برطبل شادانه درصداوسیما،این شکست رابه پیروزی تبدیل کرد! #ننگبرآتشبس
@aminvir17 April 2026Replying toتنگه رو بسته نگه دارید و دونه دونه از کشور هایی که از تنگه قراره استفاده کنن، امتیاز بگیرید مثل سرمایه گذاری در بخش های مختلف، تجهیزات و...امریکا چیزی دستتون نمیده بزنید زیر میز مذاکره و به قدرت میدان اتکا کنید..
@Ghavam17 April 2026Replying toآقای عراقچی آیا روحانی وظریف... باتعلیق وبرجام باقدم زنی با کری بسوی کدخدا وعدم توجه به ماشه و حتی حذف آنها از مذاکره و حضور انگلیس در مذاکره آخر و گفتگوی مکرر با مکرون و ژان،انتخاب دوست راستین است دست خالی برگشتن خاتمی روحانی از الیزه دوستی آنها بود یا مجری تحریم با خروج رنو پژو... بودند
@M_H_SAFAEI17 April 2026عه! قاتلان امام شهید و کودکان میناب و هزاران هموطن بیگناه شدن دوستان راستین ؟دمتون گرم واقعا ! راستی یادم رفت بگم ، هزاران نیروی زمینی دوست راستین هم اومدن خاورمیانه دستبوسی 🤡