ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
@lieaebony5 April 2026Replying toاین زیرساختی که قرارگاه خاتم میگه اگه بزنن،منطقه رو به خاک میکشیم کدومه؟ نیروگاه اتمی،پتروشیمی،فرودگاه،پستهای برق،پل ارتباطی،خب همه اینا رو زدن