4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
ببخشید تا الان اهداف موشک های ما چی بودن؟
23:38 - 4 April 2026

2 Reactions
317 Views


1 Reply

Profile picture of ‌liea ebony🎒‌
@lieaebony5 April 2026
Replying to
این زیرساختی که قرارگاه خاتم میگه اگه بزنن،منطقه رو به خاک میکشیم کدومه؟ نیروگاه اتمی،پتروشیمی،فرودگاه،پستهای برق،پل ارتباطی،خب همه اینا رو زدن