ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
@lieaebony5 April 2026Replying toاین زیرساختی که قرارگاه خاتم میگه اگه بزنن،منطقه رو به خاک میکشیم کدومه؟ نیروگاه اتمی،پتروشیمی،فرودگاه،پستهای برق،پل ارتباطی،خب همه اینا رو زدن
@user1772545964665 April 2026Replying to andتمام کارخانه های خوزستان رو رد از نیشکر و فولاد خوزستان و فولاد نورد گروه ملی، تا کل واحد های تولید پتروشیمی ماهشهر و بندر امام، حتی کارخانه تولید ی کوچیک در شوشتر، 70 درصد فولاد ایران رو زد پتروشیمی ماهشهر و بندر امام 7 واحدس رو زد بزرگترین مجتمع پتروشیمی رو حتی اسکله های خرمشهر و منطقه آزاد آبادان