4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
Profile picture of ‌کُ‌کا‌
@Iamabadani4 April 2026
Replying to
ببخشید تا الان اهداف موشک های ما چی بودن؟
Profile picture of ‌liea ebony🎒‌
@lieaebony5 April 2026
Replying to
این زیرساختی که قرارگاه خاتم میگه اگه بزنن،منطقه رو به خاک میکشیم کدومه؟ نیروگاه اتمی،پتروشیمی،فرودگاه،پستهای برق،پل ارتباطی،خب همه اینا رو زدن
Profile picture of ‌اروند بان‌
@user1772545964665 April 2026
Replying to and
تمام کارخانه های خوزستان رو رد از نیشکر و فولاد خوزستان و فولاد نورد گروه ملی، تا کل واحد های تولید پتروشیمی ماهشهر و بندر امام، حتی کارخانه تولید ی کوچیک در شوشتر، 70 درصد فولاد ایران رو زد پتروشیمی ماهشهر و بندر امام 7 واحدس رو زد بزرگترین مجتمع پتروشیمی رو حتی اسکله های خرمشهر و منطقه آزاد آبادان
خودشون اینقدر شلوغش نکردن که تو داری می کنی
13:30 - 5 April 2026

22 Views