حالا الان هر کی به وصع خودش داره مالهکشی پیام تلویزیونی پزشکیان رو میکنه. کاش لال میشدی مرد.
@del_mim7 March 2026Replying toتصمیم شخصیش نبود که 🗿 تو شورا تصمیم گرفتن، اینم بیان کرد. حالا بماند که لحن و فرم، مناسب و درخور کشوری که بهش تجاوز شده نبود.
@del_mim7 March 2026Replying toمن نگفتم حرفاش درسته و باهاش موافقم. میگم این حرفا حرف شخص نیست.توپیدن به رئیس دولت با این الفاظ رکیکی که تو برخی پستها هست واقعا تو این شرایط اصلا صحیح نیست. اون مصاحبه ضبط شده همینجوری که نیومده تو پخش شبکههای ملی.