حالا الان هر کی به وصع خودش داره مالهکشی پیام تلویزیونی پزشکیان رو میکنه. کاش لال میشدی مرد.
@del_mim7 March 2026Replying toتصمیم شخصیش نبود که 🗿 تو شورا تصمیم گرفتن، اینم بیان کرد. حالا بماند که لحن و فرم، مناسب و درخور کشوری که بهش تجاوز شده نبود.
@Iggiivvi_uci7 March 2026Replying toوا! خب این لحن و جملهبندی نامناسب تو همچین موقعیت و جایگاه حساسی کمه؟!همین منظور رو خیلی بهتر و مقتدرتر میتونست بیان کنه. اصلا جای همچین گافی نبود.