17 July 2025
#شیر یا #گربه همیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
حالا فهمیدم اصطلاح گربه مرتضی علی (ع) یعنی چی ؟که هرطور ولش کنی با دوپا زمین می آید ،منظور ایران هست که با عشق مولا از تمام حوادث گذر می‌کند
09:31 - 17 July 2025

3 Reactions
174 Views