6 اردیبهشت 1405
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
Profile picture of ‌شهزاده🪐‌
@Mobin_856 اردیبهشت 1405
ما اهوازیا انقدر به( کیه) عادت کردیم که پشت آیفون هم میگیم کیه😂و جالبیش اینجاست اونم میگه منم و از صداش تشخیص میدیم که واقعا کیه🤣💔
خب نمیتونه بگه تویی،اونان،شمایینباید بگه منم🤣🤣
23:54 - 6 اردیبهشت 1405

25 Views