26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
ما اهوازیا انقدر به( کیه) عادت کردیم که پشت آیفون هم میگیم کیه😂و جالبیش اینجاست اونم میگه منم و از صداش تشخیص میدیم که واقعا کیه🤣💔
16:07 - 26 April 2026



5 Replies

Profile picture of ‌داریان🥑‌
@Daarian26 April 2026
Replying to
شت من هنوزم همینم🤣🤣🤣🤣🤣

Profile picture of ‌فاطیما مهدی زاده‌
@mahdiz85026 April 2026
Replying to
دقیقا😔😂

Profile picture of ‌سرباز امام خامنه ای‌
@Iran_is_love26 April 2026
Replying to
خب نمیتونه بگه تویی،اونان،شمایینباید بگه منم🤣🤣

Profile picture of ‌سآجده‌سـادات^‌
@sshoseini27 April 2026
Replying to
خوزستانی ها کلا همینطوری میپرسن.حتی اگه آیفون نباشه و خونه حیاط دار باشه با داد میپرسن «کیه»؟

Profile picture of ‌فائزه سادات‌
@Faez_srn28 April 2026
Replying to
دقیقاااا اون سالایی ک اهواز زندگی کردم همین بود😂وای .. چ خاطراتی از اهواز یادم اومد