26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
من ب حاج صمد گفتم حاج مَسَد(ایه قران)(چون کلاس قران میرفتیم و شب اون روز قرار بود این سوره رو بخونیم)
23:57 - 26 April 2026

5 Reactions
83 Views