تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم وخونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭