مردم مراقب احتکارگران باشند. به نیروهای امنیتی پیشنهاد می کنم نظام گزارشگری احتکار را بیش از پیش فعال کنند و گزارشات مردمی را در این زمینه دریافت کنند. افزایش قیمت ها کاملا غیر معقول است.
به عمد این کارو میکنن تا مردم رو مجبور به تسلیم کنن.سالهاست روش شون همینه.تحریم ها رو هم همینا به امریکایی ها اگر ۴تا یادشون برهیاد میدن! مگر داوطلبانه کنوانسیونهای به ضرر ایران رو امضا نکردن؟ الانم که دارن برای مذاکره و امتیاز دهی بال بال میزنن