این باحال بود.استفن میلر مشاور امنیت داخلی آمریکا اومده گفته ایران با صورت ساختاری در حال نابود شدن است بعد این کانال غیرایرانی خودش میاد جوابش میده. 🚨 استفن میلر ادعا میکند ایران در حال «نابودی» است«هرگز در تاریخ چنین نابودی کامل، نامتقارن و یکطرفهای از دشمن رخ نداده است، همانطور که اکنون در ایران شاهد آن هستید».در حالی که ایران مدتهاست یکی از قدرتهای بزرگ خاورمیانه محسوب میشود، آمریکا نیروی دریایی، موشکها، ساختار فرماندهی و رهبری آن را نابود کرده است، او ادعا کرد.بررسی واقعیت: ✅ پایگاههای آمریکا در سراسر خاورمیانه: نابود شده✅ جتهای آمریکایی بر فراز ایران: نابود شده✅ سامانه دفاع هوایی پاتریوت آمریکا: نابود شده✅ رادارهای سامانههای تاد آمریکا در امارات و اردن: نابود شده✅ رادارهای آمریکا برای ردیابی موشکهای بالستیک: نابود شده