1d
آقایان تیم مذاکره‌کننده!مگر رهبر و شهدای ما بارها نفرمودند «به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم»؟ حال که با قاتلِ قائد امت، حاج قاسم عزیز و شهدای مظلوممان پای میز نشسته‌اید، لااقل شأنیت و عزت ایران را حفظ کنید.شروط قطعی رهبری باید بی‌کم‌وکاست اجرا شود؛ کاری نکنید که کاسه صبر ملت لبریز شود و مردم مج…Show more
اصولا وظیفه اصلاح طلب و اصولگرا و وفاقی بردن عزت ایرانه خیانته بیشرفیه رهبر کیه مگه به رهبر شهیداعتنا کردند در این مذاکرات اقتدار ایران را فروختند تنگه باز شد و باید غذا از آمریکا وارد کنیم اولین ملتی هستیم که رهبر خودرا با گندم و ذرت فروختیم حداقل مردم کوفه امامشان را با طلا و نقره فروختند
14:10 - 25 June 2026

2 Reactions
295 Views