این چه مدل جنگه که آمریکا هر وقت خواست بزنه، میزنه و هر وقت خواست از ایران کتک نخوره، میگه پایان جنگه ؟آخه تا کی مسئولین شعام میخواهند با دشمن مدارا کنند و اونو رو پرروتر کنند؟بابا بزنید شل و پلش کنید.اصلا شعام بره کنار و زمام امور رو بده دست سید مجید موسوی#سید_مجید_بزن_که_خوب_میزنی