۱/ قرص توئیت نخوردم!اما به عنوان نماینده مردم و طبق اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی موظفم دغدغهها و مطالبات دانشآموزان و خانوادههای ایشان را از تمام تریبونهایی که در اختیار دارم، بیان کنم. باذن الله
2 MB
@Joozi18 September 2025👊دکتر عظیمیراد عزیز! صدای رسای عدالتخواهی شما در مجلس، دلگرمی ما جوانان مطالبهگر است. ایستادگیتان در کنار مطالبه گران #آزمون_کیفیت_بخشی1403، نشان از تعهد واقعی به مردم دارد. ما پشت شما هستیم، چون شما پشت مردم ایستادهاید. #حامی_مطالبات_مردم#صدای_دانش_آموزان#آزمون_کیفیت_بخشی۱۴۰۳