صبح یکشنبه پاییزی بخیر و شادی و سلامتی 🍂🍁🤚
نبرد سیمرغ۱۶۹۷ مجلس/کارنامه قالیباف/ ستارگان.غیرمعصوم #غزه ۰۷/۲۷
@mosavi140319 October 2025Replying toچرا امریکای دزد .... میتونه به هر بهانه ای به کشوری حمله کند!؟
@montazer_zohoor_noor19 October 2025Replying toرئیس اتاق بازرگانی دست #پزشکیان=کارگزار الیگارشی را، به گرمی فشرده و گفته«تالار دوم کار بسیار ارزشمندی بود».این کار «بسیار ارزشمند»، نرخ ارز را از ۷۰ هزار تومان به ۹۴ هزار تومان افزایش داد.سود اضافی صادرکنندگان، به ازای هر یک میلیارد دلار ۲۴ همت است. به همین نسبت، کالاهای وارداتی گرانتر تمام شد.
@Hosseini_E_N19 October 2025Replying toاَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ😔🤲
@TOOFAN_SARBAZ19 October 2025Replying toشعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا توسط گروهگ کثیف خط سوم داده شد که افرادش رسانه ای های اصلاحطلب هستن،هنوز جریان مردمی انقلابی موفق نشده این مطلب رو در عرصه رسانه ایران تاپیک کنه.تا الان هر جا هر شعار و جریانی داعیه دار شده مربوط به جریان نفاق بودهاگر اینجا موفق بشهاولیش هستما میتوانیم💪
@TOOFAN_SARBAZ19 October 2025Replying toآقای قالیباف شما انقلابی هستید؟ سلمنا !!!ما پوزسیون و ایپوزسیون خودمان هستیم.شما را کنار خواهیم گذاشت نه فورا ولی حتماً...
@salamAval19 October 2025لازم به تذکر است. این نقدها بر اساس قیاس با یکدیگر است. یعنی ما احمدرا با محمود در همین ریل وقطار انتخاب شده قیاس می کنیم. اگر روزی برسد که نقد بر اساس تکلیف افراد باشد باید بعضی خواص ما تختعه وبه زباله دان فرهنگ وتمدن ملت در اسارت بپیوندند. وگاها محاکمه شوند که حیاط وفعالیت انها خیانت به ارمانهاست
@Hosseini_E_N19 October 2025Replying toحضرت آیت الله خامنهای فرمودند: در وضع کنونی مذاکره با دولت آمریکا اولاً هیچ کمکی به منافع ملی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد.
@user17498068004519 October 2025Replying toکلا از آدمهایی ک برخلاف رهبری حرف بزنه وعمل کنه متنفرم حالا میخواد نصبت خونی داشته باشه دینی یا وطنی 🤚😡👊
@TOOFAN_SARBAZ19 October 2025Replying toما جریانی را که در جریان اصلاح طلبی خنثی یا حل میشود و جریان اصولگرایی را به قهقرا میبرد را انقلابی نمیدانیمهر کس فقط در حد نقد سازنده قالیباف را خطاب قرار میدهد از ما نیستما قالیباف را کنار خوایم گذاشت هر کس با ما است بسم الله هر که با ما نیست خداحافظ
@user17456535277619 October 2025ظریف رو که قالیباف برکنار نکرد؛ محسنی اژه ای با احترام تمام دعوتش کرد و گفت نسبت به تصدّی ناحقّ و غیر قانونی تو که نوسّط رئیس قانون گُریز انجام یافته؛ اعتراض ها به اوج رسیده! اگه ممکنه و خاطر مبارکت آزرده نمیشه لطف بفرمایین و کناره گیری کنین! لعنت بر وفاقی که بوی گند نفاقش از سوی صدرنشینان بلند شده!
@Amenehghasemi198119 October 2025Replying toقانونی که خودشون تدوین و ثبت و تصویب کردن و واجب الاجرا و لازم الاجرا هست رو ۳ قوه ی وفاقی انجام نمیدن پس قول هاشون و حرف هاشون که با زبانشون بیان می کنند هیچ حساب و کتابی نداره و باد هواست☹️
@user16935831834419 October 2025Replying toاخوندیی جوراب زنانه بپوشه زیرپوش زنانه خدا عالمه ولی خانم ابتکار گفتن ایشون علاقه. به بعضی اجناس زنانه دارد خدا کنه علاقه باشد فقط
@TOOFAN_SARBAZ19 October 2025آقای قالیباف جایزه شهردار دوم جهان که چیزی نیست،شما حتی اگر جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را گرفته بودید برای ما بی ارزش بود،!!ارزش #ارزشی ست مثل اطاعت امر رهبری درباره کاندید نشدن نمایندگان مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ست.
@user17456535277619 October 2025Replying toحتّا اگر ویدئویی هم تهیّه بشه که قالیباف رو هنگام تیک آف هواپیما نشون بده؛ بازهم قابل استناد نیست! چون در کابین؛ صندلی دیگری مختصّ کمک خلبان وجود داره که برای مردم عادی تشخیص خلبان و کمک مقدور نیست! میتونه روی صندلی بشینه ولی هدایت اصلی دست کس دیگری باشه! فاصله زمانی بین دو پرواز خلبان بسیار محدوده!