فک کنم تفاهم نامه ی دولت دوربین مخفی باشه. علنا حمله سایبری میشه به زیرساخت مهم بانکی کشور ولی صدا از کسی درنمیاد مگه نگفتین ایران و آمریکا به کار هم کار نداشته باشن؟! چی شد؟! چی شد پس؟!
iriفک کنم تفاهم نامه ی دولت دوربین مخفی باشه. علنا حمله سایبری میشه به زیرساخت مهم بانکی کشور ولی صدا از کسی درنمیاد مگه نگفتین ایران و آمریکا به کار هم کار نداشته باشن؟! چی شد؟! چی شد پس؟!
امروز دوباره با دیدن بازماندگان ناو دنا غم شهادتشان برایمان تازه شد 😭😔😭نباید این جور میشدباید این قهرمانان به کشور باز میگشتند و در وصف رشادت و حرفه ای بودنشان در رسانه ها فیلمها میساختند و جشنها برای قهرمانیشان میگرفتند.
لحظات سختیست. امام ما ولی ما حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای عزیز نمیدانم حال شما حالا چگونه است؟! اما برای ما ماموم های جنابتان لحظات دردناکی رقم میخورد مایی که ایمان شما را نداریم و صبرمان اندک است حالا که والیان امرمان برخلاف نظر نائب امام زمان حضرت مهدی عجل الله روبه روی شیطان بزرگ هستند
رئیسجمهور یه جوری میگه ما از نفت دولت دادیم هوافضا انگار لطف کرده مال باباش بوده صدقه داده. آقای دکتر پول بیت المال رو طبق وظیفه ی قانونی در زمان جنگ دادی به سربازان کشور برای محافظت از مردم کشور.
پزشکیان یه جوری حرف میزنه انگاری دونفر دعوا کردن بچه قلدره گفته باید تعهد بدی اونی که من میخوام نشه بچه ضعیفه هم گفت چشم.
چرا صداوسیمای جمهوری اسلامی اجلوی حرف حق رو میگیره و علاوه بر اینکه صحبتهای آقای نبویان قطع میشه تازه ایشون بدهکار هم میشه؟! آقایون صدا و سیما این دنیا و این دولتها رفتنی هستند چه طور میتونید اون دنیا به خدا بگید جلوی حرف عمارها رو گرفتید؟! #دفاع_ازنبویان