امروز دوباره با دیدن بازماندگان ناو دنا غم شهادتشان برایمان تازه شد 😭😔😭نباید این جور میشدباید این قهرمانان به کشور باز می‌گشتند و در وصف رشادت و حرفه ای بودنشان در رسانه ها فیلم‌ها می‌ساختند و جشن‌ها برای قهرمانیشان می‌گرفتند.
باید خانواده هایشان با دسته گلهای بزرگ کنار ساحل خوشامدگویی می‌کردند و آنان را در آغوش می‌گرفتند 🖤😔😭وبعد تازه دیدار رهبری. آقا در حسینیه برایشان سخنرانی می‌کرد و تیتر یک اخبار دیدار قهرمانان ناوشکن دنا با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای می‌بود.
مجری خلاصه ی صحبت‌های رهبری را با آب و تاب می‌خواند :رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش و کارکنان ناوگروه ۸۶ و خانواده‌هایشان، مأموریت موفق و افتخارآمیز این ناوگروه را حاصل همت بلند.
اراده راسخ، اعتماد به‌نفس، قدرت طراحی، دانش پیشرفته نظامی، مدیریت کارآمد و «شجاعت و استقامت در مقابل سختی‌ها» خواندند و افزودند: این حرکت بزرگ بار دیگر نشان داد موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و امیدهای برآورده شده، از دل حرکت و تلاش و سختی به‌وجود می‌آید. و. و. و. و.
اما حالا نه خبری از دیدار رهبری هست و نه آن 104تن قهرمان دلاور😭😔😭حالا تنها32 باقیمانده ی مجروح از این ناوشکن مانده اند و یک دنیا دلتنگی برای دوستان شهیدشان یک دنیا دوری برای 104خانواده 😭😔😭😔😭😭
خدایا فکری به حال ما بی صبر های تاریخ بکن که مصائب آخرالزمانی ما را از هرسو احاطه کرده و غم و رنج های از دست دادن عزیزانمان هر لحظه سنگین تر میشود😔😭😔🖤
02:21 - 22 June 2026

69 Views