اگر به ما حمله هسته ای شد چه اتفاقی میوفته؟مثل جنگ بدر خدا فرشته هاشو میفرسته یا مثل جنگ احد باید شهدامون رو خکسپاری کنیم؟
iri@TY13793dReplying to andandاگر به ما حمله هسته ای شد چه اتفاقی میوفته؟مثل جنگ بدر خدا فرشته هاشو میفرسته یا مثل جنگ احد باید شهدامون رو خکسپاری کنیم؟
Replying to andandیه چیزی بگم به نظرم این بحث عنب و انگور هست. همه ی ما دنبال پیروزی و عزت اسلام هستیم درباره اینکه بمب اتم خوبه یا بد ما نمیتونیم نظر خدا رو بدونیم جز ولی خدا الان رهبر فعلی انقلاب حکم جدیدی ندادن. شاید واقعا لازم بشه ما تا اون مرحله هم جلو بریم چه اشکالی داره؟
میگن بمب اتم محیط زیست نابود میکنه من خودم فیلم دانشمند اتمی رو دیدم شهید طهرانچی میگفتن الان دیگه بمب اتم مثل هیروشیما نیست فقط بلکه با دزهای کمتر هم هست درحد نابودی یه پادگان و.. خب پس بحث خیلی تخصصی هست و انشاالله ولی جامعه نظر نهایی رو در وقت مقتضی میگن
@TY13793dReplying to andاگر دشمن تهدید که که تا ۲۴ ساعت وقت دارید تهران رو تخلیه کنید بعد حمله هسته ای میکنم اونوقت چیکار میکنید ؟میخواهید با اسلام قلوب ژنرالهای آمریکایی تسخیر کنید؟اگر یکی از شهر های ما رو با بمب اتم نابود کرد و تهدید کرد که اگر تسلیم نشید دوباره حمله هسته ای میکنم چیکار میکنید؟لطفا مسائل قاطی نکنید
Replying to andandحالا فکر کردی الان تفاهم نوشتیم دیگه تهدید اتم نمیکنن؟ اونا اتم هم بزن نمیتونن مقاومت رو نابود کنن تنگه های استراتژیک جهانی در دستان مقاومت است تفاهم ها جلوی حملات رو نمیگیرن قوی تر شدن ما مقاومت بیشتر ما جلوی حملات رو میگیرن. باور ندارید برید تاریخ استعمار آمریکا در جهان رو بخونید
@TY13793dReplying to andandاقای کاظم زاده خالی بندی بسه مگه حمله هسته ای شوخیه؟یه بمب تو تهران ۲۰ میلیون رو میکشه!۲۰ میلیون نفر یعنی دوبرابر جنگ جهانی اول؟تو حمله هسته ای ساختار نظامی و سیاسی و مردمی فرو میپاشه خیلی از سیاسیون و نظامی ها و حتی مردم تسلیم میشن مثل ژاپن
Replying to andandاگر بخواید اینجوری فکر کنید اصلا نباید جنگید باید اسلحه رو کنار گذاشت. من که گفتم الان به نظر شما یه تفاهم نامه بازدارنده از حمله اتمی میشه؟ژاپن کی بهش حمله اتمی شد؟ وقتی تسلیم شدسیدحسن نصرالله کی شهید شد؟ وقتی صلح رو پذیرفت
رهبر ایران کی شهید شد؟ وقتی به گفته مقامات عمان و خود آمریکاییها سخاوت بسیاری در موضوع هسته ای نشون داد. مقاومت هزینه دارهسازش هزینه دارههزینه سازش بسیار بیشتر از مقاومت است
کاظم زاده Replied
دو پرسش بزرگ؛یک- آیا این تفاهم نامه حداقلی ملت ایران، ناشی از درایت مذاکره کنندگان است! یا سمبه پرزور رزمندگان اسلام و فشار های بستن تنگه هرمز؟!دو- توصیه امام شهیدمان که مذاکره با امریکا "غیر عقلانی و غیر شرافتمندانه" هست آیا همچنان معتبر است؟!آنچه مسلم است عواملی که چکشی بر مخ ترامپ کارگر افتا…Show more
Replying toالبته که به نظر رئیس جمهور پول اون صدبشکه نفتی که مال دولت بود باعث توان جنگ شده و لاغیر. خدایا ما رو از دست این افراد ناآشنا به سنن الهی نجات بده.
کاظم زاده Replied
🔹 محورهای سخنان رئیسجمهور در مراسم روز ملی بسیج اساتید▪️ مسئولیتپذیری مدیران و ضرورت حل مسائل مردم▫️ حمایت از اقشار آسیبپذیر و امیدآفرینی برای جامعه▪️ بهرهگیری از ظرفیت دانشگاه، بسیج و مساجد در حل مشکلات کشور▫️ تقویت وحدت و انسجام ملی و مشارکت همگانی در پیشرفت ایران
Replying toجناب دکتر پزشکیان طوری میگید پول نفت رو دادید هوافضا انگار لطف کردید پول بیت المال رو برای محافظت از کشور به سربازان ملت دادید این وظیفه ی هر دولتی در زمان جنگ است. اگر نبود همین هوافضا الان کشوری نبود که شما رئیسجمهور اون باشید شاید هم دوست داشتید شبیه مادارو شوید؟!
Replied📍قالیباف در بدو ورود به زوریخ: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود میدانم🔖رئیس هیئت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» پس از ورود به شهر زوریخ در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار…Show more
Replying toچه جوری ناظر میبینی و برخلاف نظر ولی خدا رفتی مذاکره؟! چه جوری ناظر میبینی و در پیش چشم جهانیان کشتار شیعیان لبنان رو نظاره میکنی. به تو رای داده بودم و حالا شرمنده ام 😞
Repliedوحدت را حول محور مقام معظم رهبری حفظ کنیم و از توهین، تهمت و بدگویی نسبت به مسؤولان دلسوز بپرهیزیم که این رفتار، خلاف شرع است. #وحدت
Replying toخدا به شما اجر دهد که یک تنه به سپاه کفر داخلی میتازید
This post was deleted by the post author.
@Kazemzadeh6916 June 2026Replying toما به حکم خداوند تسلیم امر ولی جامعه هستیم اگرچه قطعا قلب مولامون هم بسیار بیشتر از ما تحت فشار هست
@Kazemzadeh6916 June 2026Replying toغصه داره واقعا این روزها این تکرار تلخ تاریخ و عبرت نگرفتن غصه داره ولی باید امید داشت ناامید شدن ینی شکست. تاریخ روزای بدتری هم دیده روزایی که مولای ما علی علیه السلام مجبور بود با قاتلان دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله کنار بیاد و تو حکومت مشورت بده بهشون
Replied@Farhadfathi14 June 2026سلام. عامل اصلی تندروی امروز اصولگرایان، اصلاحات است. اگر اصلاح طلبان طبق مبانی نظام دنبال اصلاح بودند و خودشون رو اپوزیسیون معرفی نمیکردند و خاتمی بعد دوران ریاست جمهوریش عضویت در مجمع تشخیص رو با بهانه ی واهی رد نمیکرد و عضو مجمع می ماند و یکی از مشاوران مهم نظام بود و اصلاح بر پایه اصول رو پیش می…Show more
@Kazemzadeh6916 June 2026Replying toرفسنجانی که پدر اصلاحات هست در اول انقلاب از تریبون رسمی کشور اعلام کرد دولت ما دولت سازندگی هست و به هرحال طبیعیه که عده ای زیر چرخهای سازندگی له میشن. اینا اشتباه و کندروی و.. نیست اینها تفکرات از پایه و مبنا خراب هست برادر من.
@Kazemzadeh6916 June 2026Replying toیه سوال وقتی مینویسی همون لحظه خدارو نظر میگیری؟! جناب خاتمی اگر 88رو رقم نمیزد الان جنگ نمیشد بعد میای میگی آره یه اشتباه بوده کارش و فلان. تفکر این جماعت اینه برادر من.
کاظم زاده Replied
@Mohammad_Mofid15 June 2026به نظرتون چرا این دور از مذاکرات اینقدر سریع نهایی شد؟تعجب نکردید؟چون آن کسی که مانع توافق بود در ۹ اسفند کشته شد و دیگر نبود که مانع شود.
@Kazemzadeh6915 June 2026Replying toتوروخدا نگید. نائب ایشون که هست. جایگاه رهبری فعلی رو تقلیل ندید. مثل اینکه بگیم بعد امام علی علیه السلام زبونم لال خاک بر دهانم چون ایشون شهید شدن با معاویه صلح شد
کاظم زاده Replied
@dayyani15 June 2026♨️ علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی:وقت جمع کردن تجمعات خیابانی، باز کردن فضای سیاسی کشور و آشتی ملی فرا رسیده است.✍ پینوشت:مگه ما قهر بودیم که باید آشتی کنیم و این تجمعات کجای شما برخی مسئولین رو سوزانده که پیگیر تعطیل کردنش هستید !!!؟🚨#کوتاه_نمی_آییم🚩 #یالثاراتالخامنهای✊مرگ بر ل…Show more
@Kazemzadeh6915 June 2026Replying toخدا لعنت کنه مسئول احمق رو. چه قدر گناه کردیم که خدا اینا رو متولی ما رو قرار داده 🤐😭
@EhsanEbadi14 June 2026⬅️ نقشهی دشمن برای ما روشن است... یک هدف وجود دارد، یک راهبرد وجود دارد و تاکتیکها. هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است... راهبرد ]دشمن[ چیست؟ ایجاد اختلاف، ایجاد بیاعتمادی؛ بیاعتمادیِ دستجات سیاسی نسبت به همدیگر، گروههای مردمی نسبت به همدیگر، بیاعتمادیِ مردم به حکومت، بی…Show more
@Kazemzadeh6914 June 2026Replying toببخشید من متوجه حرف شما نمیشم. اینکه الان فیلم ناراحتی مردم رو پخش کردن ینی برامون دست زدن؟ خب شبکه های معاند فیلم همه ی این شبها رو که مردم در خیابان هستن رو هم پخش میکردن قبلا میشه بیشتر توضیح بدید.
@Hichkas5514 June 2026Replying to andیعنی خوشحالن که انسجام خیابان حول پرچم ایران علیه دشمن ، شده دو دستگی علیه مسئولین خودمون
@Kazemzadeh6914 June 2026Replying to andاعلام نظر به تنهایی اشکال نداره این شعارها علیه افراد غلط هست واقعا
کاظم زاده Replied
@Hichkas5514 June 2026Replying to andیعنی خوشحالن که انسجام خیابان حول پرچم ایران علیه دشمن ، شده دو دستگی علیه مسئولین خودمون