4d
270 KB
Profile picture of ‌عیسی سیفی‌
Replying to
دلیلش اینه اینا میترسند کشور دست افرادی بیافتد که انفال و بیت المال را از دستشون خارج کنند و ملت یک نفس راحت بکشندhttps://virasty.com/Hj_isa_seyfy/1781845597243543266
Profile picture of ‌عیسی سیفی‌
عیسی سیفیPersonal

@Hj_isa_seyfy  •  19 June 2026

بمب اتمی اسلام چیست که حتی دولت چین و روسیه و آمریکا از او میترسند؟نشر بدهیدنشر بدهیدبرای نابودی آمریکا و اسرائیل برای تحقق عدالت در کشور تعجیل در ظهور باز نشر کنیداگر عدالت علی اجرا شود تمام دنیا مسلمان میشوند و تمام مردم دنیا به اسلام گرایش پیدا میکنند👇👇حتی نزاع جناحی و سیاسی داخل کشور و ب…
Show more

Show this thread

Profile picture of ‌تام مورلی‌
Replying to and
حاج اقا بمب اتم یک ابزار نظامی ویرانگر هست که بالا ترین بازدارندگی رو داره حرفاتون راجع به عدالت و اسلام درسته ولی خواهشا چیزی رو با سلاح هسته ای مقایسه نکنید نه شهادت طلبی نه عدالت نه اسلام نه تنگه هرمز نه و..هیچ چیز به جز معجزه نمیتونه جای سلاح هسته ای رو بگیره اگر بمب داشتیم رهبر شهید نمیشد
Profile picture of ‌عیسی سیفی‌
Replying to and
بمب اتم بمب ویرانگر هست و مادی هست ولی بمب اتم اسلامی بمب تمدن ساز هست در واقع قلوب عالم رو متوجه اسلام میکند و سازنده است حتی ما در اسلام جنگمان و اسلحه مان برای افزایش آگاهی و فهم هست و الا هیچ جنگی با هیچ کس نداریم همانگونه که پیامبر اکرم ص علیه جنگ ابتدایی نداشتند و مقابله به مثل کردند
Profile picture of ‌تام مورلی‌
Replying to and
اگر دشمن تهدید که که تا ۲۴ ساعت وقت دارید تهران رو تخلیه کنید بعد حمله هسته ای میکنم اونوقت چیکار میکنید ؟میخواهید با اسلام قلوب ژنرالهای آمریکایی تسخیر کنید؟اگر یکی از شهر های ما رو با بمب اتم نابود کرد و تهدید کرد که اگر تسلیم نشید دوباره حمله هسته ای میکنم چیکار میکنید؟لطفا مسائل قاطی نکنید
حالا فکر کردی الان تفاهم نوشتیم دیگه تهدید اتم نمیکنن؟ اونا اتم هم بزن نمیتونن مقاومت رو نابود کنن تنگه های استراتژیک جهانی در دستان مقاومت است تفاهم ها جلوی حملات رو نمیگیرن قوی تر شدن ما مقاومت بیشتر ما جلوی حملات رو میگیرن. باور ندارید برید تاریخ استعمار آمریکا در جهان رو بخونید
01:23 - 24 June 2026

70 Views


1 Reply

Profile picture of ‌تام مورلی‌
اقای کاظم زاده خالی بندی بسه مگه حمله هسته ای شوخیه؟یه بمب تو تهران ۲۰ میلیون رو میکشه!۲۰ میلیون نفر یعنی دوبرابر جنگ جهانی اول؟تو حمله هسته ای ساختار نظامی و سیاسی و مردمی فرو میپاشه خیلی از سیاسیون و نظامی ها و حتی مردم تسلیم میشن مثل ژاپن