270 KB
Replying toدلیلش اینه اینا میترسند کشور دست افرادی بیافتد که انفال و بیت المال را از دستشون خارج کنند و ملت یک نفس راحت بکشندhttps://virasty.com/Hj_isa_seyfy/1781845597243543266بمب اتمی اسلام چیست که حتی دولت چین و روسیه و آمریکا از او میترسند؟نشر بدهیدنشر بدهیدبرای نابودی آمریکا و اسرائیل برای تحقق عدالت در کشور تعجیل در ظهور باز نشر کنیداگر عدالت علی اجرا شود تمام دنیا مسلمان میشوند و تمام مردم دنیا به اسلام گرایش پیدا میکنند👇👇حتی نزاع جناحی و سیاسی داخل کشور و ب…Show moreShow this thread
@TY13794dReplying to andحاج اقا بمب اتم یک ابزار نظامی ویرانگر هست که بالا ترین بازدارندگی رو داره حرفاتون راجع به عدالت و اسلام درسته ولی خواهشا چیزی رو با سلاح هسته ای مقایسه نکنید نه شهادت طلبی نه عدالت نه اسلام نه تنگه هرمز نه و..هیچ چیز به جز معجزه نمیتونه جای سلاح هسته ای رو بگیره اگر بمب داشتیم رهبر شهید نمیشد
بمب اتم بمب ویرانگر هست و مادی هست ولی بمب اتم اسلامی بمب تمدن ساز هست در واقع قلوب عالم رو متوجه اسلام میکند و سازنده است حتی ما در اسلام جنگمان و اسلحه مان برای افزایش آگاهی و فهم هست و الا هیچ جنگی با هیچ کس نداریم همانگونه که پیامبر اکرم ص علیه جنگ ابتدایی نداشتند و مقابله به مثل کردند
@TY13794dReplying to andاگر دشمن تهدید که که تا ۲۴ ساعت وقت دارید تهران رو تخلیه کنید بعد حمله هسته ای میکنم اونوقت چیکار میکنید ؟میخواهید با اسلام قلوب ژنرالهای آمریکایی تسخیر کنید؟اگر یکی از شهر های ما رو با بمب اتم نابود کرد و تهدید کرد که اگر تسلیم نشید دوباره حمله هسته ای میکنم چیکار میکنید؟لطفا مسائل قاطی نکنید
@TY13793dReplying to andandاقای کاظم زاده خالی بندی بسه مگه حمله هسته ای شوخیه؟یه بمب تو تهران ۲۰ میلیون رو میکشه!۲۰ میلیون نفر یعنی دوبرابر جنگ جهانی اول؟تو حمله هسته ای ساختار نظامی و سیاسی و مردمی فرو میپاشه خیلی از سیاسیون و نظامی ها و حتی مردم تسلیم میشن مثل ژاپن