7d
🔴 تنگۀ هرمز بسته شد🔹قرارگاه خاتم‌الانبیا: نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم …Show more
تنگه هرمز دوباره بسته شددشمن بازم بدعهدی کرد، آتش‌بس رو قبول ندارهبد عهدی شیطان
19:52 - 20 June 2026

52 Views