سلیقه موسیقیم ؟جیغای داداشم پشت در اتاق وقتی خوراکیاش دارم میخورم و در رو قفل کردم
رقیهالسادات³¹³ Replied
@Elahe_khanom12813 April 2026Replying toسلیقه موسیقیم ؟جیغای داداشم پشت در اتاق وقتی خوراکیاش دارم میخورم و در رو قفل کردم
@Khademolhosin31313 April 2026Replying to andهنوز دوتا بچه مدرسه ای توی خونه نداشتین که از صبح تا عصر دوتا شیفت مخالف توی خونه صدای جیغ و داد و کلاس آنلاین بیاد😄و خواب صبح و ظهر و عصر. به فنا بره و با سردرد بلند شی
رقیهالسادات³¹³ Replied
رقیهالسادات³¹³ Replied
@Khademolhosin31313 June 2024توی عربیمون یه آیه قرآن خوندم؛ گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم !!وَرَأَيۡتَ ٱلنَّاسَ يَدۡخُلُونَ فِي دِينِ ٱللَّهِ أَفۡوَاجٗا؛مردم را میببينى كه گروه گروه در دين خدا داخل مىشوند؛حکایتِ این روزگار و خیلی اتفاقا هست ..پس آگاه باش قطعا وعده خداوند حق است، اما بیشتر آنها نمیدانند..
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
رقیهالسادات³¹³ Replied
@Safar_13928 May 2024کمکم باید بگیم هزار رحمت به توییتر!حداقل اونجا کسانی که لا.س میزنند ، دایرکت جنس مخالف میرن ، حرف های جنسی و تهمت ناروا میزنند ادهای مذهب و امام حسینی بودن ندارند
This post was deleted by the post author.
@Khademolhosin31325 December 2023ما تعطیلیم کلاتو ایام امتحانات. فقط میریم امتحان میدیم میایم😎😂
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
رقیهالسادات³¹³ Replied
رقیهالسادات³¹³ Replied
@Fateme23859 September 2023لطفا ناراحتی رو با افسردگی اشتباه نکنیدناراحتی ینی از دست دیگران ناراحتیولی افسردگی ینی حتی از دست خودتم ناراحتی :)
رقیهالسادات³¹³ Replied
رقیهالسادات³¹³ Replied
@yohena9 September 2023مامانم قهر کرده حالا چراچون رفتیم تو مغازه به فروشنده میگه پتو یه بار مصرف دارین منظورش پتو مسافرتی بود😂😂😂😂شما بودین نمیخندیدین
This post was deleted by the post author.
@Khademolhosin3133 September 2023و خداروشکر بنده حضور نداشتم😊اماااااااا اومدم پمااااد سوختگی چجورم اوردم برا حکر های گل با قیمت کارخونه جمهوری اسلامی ایرران😁✌🏻🇮🇷🫥
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Khademolhosin3133 September 2023منطقه امن وامانهههه🤣فقط کمبود پماد سوختگییی دارییییم
رقیهالسادات³¹³ Replied
@Kkskddjd3 September 2023خب خداروشکر از رو سیم بلند شدن نه؟؟؟ 😂🤌مشکل برا همه رف شد!!؟ #آقای_انجیدنی
@Khademolhosin3133 September 2023Replying toمن مشکلی نداشتم ولی گویا اره حل شده🤣پا گذاشتن رو دم شیر😏
رقیهالسادات³¹³ Replied
@Khademolhosin3133 September 2023Replying toایقدر حک کنن تاخسته شن😂میخای بچه حزب اللهی رو بترسونید ؟؟؟؟خیال بد برداشتتون😆
This post was deleted by the post author.