Profile picture of ‌Ara‌
@Aranusia21 April 2026
بازم حسودی نکن سیسیهمچین تحفه ای هم نیست😔
Profile picture of ‌ریحانه‌بیگم‌
@REyHanE_beigom21 April 2026
Replying to
هستا 😔
Profile picture of ‌Ara‌
@Aranusia21 April 2026
Replying to
مثه سگ کتک نخوردی، برای بقا نجنگیدی😔😂
Profile picture of ‌'Khalifeh'‌
@Khalifeh_net21 April 2026
چه آدم بیشعوریه برادرتون، ببخشیدا، نمیدونه به خواهر کوچیکتر از گل نازکتر نباید گفت؟
Profile picture of ‌آقای سین :)‌
@Mr_Seen21 April 2026
فک کنم خواهر نداری بخاطر همین همچین حرفی میزنی😂.
Profile picture of ‌ریحانه‌بیگم‌
@REyHanE_beigom21 April 2026
شما خواهرتونو میزنین ؟ 😟
Profile picture of ‌آقای سین :)‌
@Mr_Seen21 April 2026
بحث از گل نازک تر گفتنش منظورم بود.وگرنه خواهرا هرچی بیرون از خونه آروم و متین هستن توی خونه هیولای درون دارن😂. هرروز آثار چنگ هاش روی دست و روم هست.
Profile picture of ‌'Khalifeh'‌
@Khalifeh_net21 April 2026
باهاش مثل آدم رفتار کن خب
Profile picture of ‌آقای سین :)‌
@Mr_Seen21 April 2026
شما درست رفتار کردنت از ترسِ ... کسکم.
Profile picture of ‌'Khalifeh'‌
@Khalifeh_net21 April 2026
نه داداشاز روی احترامه، از روی تربیته، از روی علاقه‌ست، از روی توجهه، از روی شخصیته، از روی المرءة ریحانة‌ست.
Profile picture of ‌آقای سین :)‌
@Mr_Seen21 April 2026
😂😂😂😂😂😂😂😂😂اه اه اه .. چندشششش.توی مجازی خودتو چه خوشگل موشگل نشون میدی عمویی :)) دخترا الان عاشقن میشن. ولی تو یا خواهرت خیلی از خودت کوچیکتره. یا کلا خواهر نداری.
بیشعور نباش.خوب خودتو نشون دادی.نیازی به توجه تو و هزارتای امثال تو و دخترای اینور و اونور این پلتفرم مضحک رو ندارم.عمویی؟ از تویی که عین شمر بن ذالجوشن با خواهرت رفتار میکنی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.بله خواهر دارم، درسته خیلی کوچیکتر از خودمه.خاک بر سر اون ذهن کند و فکر مریضت کنن که همه رو مثل خودت میبینی، دلقک بی‌محتوا!
19:32 - 21 April 2026

124 Views


4 Replies

Profile picture of ‌'Khalifeh'‌
@Khalifeh_net21 April 2026
خدا به داد زن و دخترت برسه. البته اگه بعد به دنیا اومدن دخترت زنده به گورش نکردی.مردک زن‌ستیز.

Profile picture of ‌'Khalifeh'‌
@Khalifeh_net21 April 2026
چی داری مینویسی؟یکساعت شد بنده‌ی خدا.

Profile picture of ‌آقای سین :)‌
@Mr_Seen21 April 2026
همینم ک هستم. خواهرم به عنوان ی برادر نمونه ازم یاد میکنه چون همیشه پایه م و با وجود اینکه سرم شلوغه هنوزم براش وقت میزارم.تو ام جنبه شوخی نداری توهین نکن .. با محتوای کی بودی تو ؟ محتوا ؟ پست میزاری شاید باورش سخت باشه ولی حسن روحانیم. باباااا محتوا 😂😐. جمع کن خودتو با اون اکانت مزخرفت.

Profile picture of ‌Ara‌
@Aranusia21 April 2026
یا امام حسین اولین باره اینجا از نزدیک بحث میبینم، عجب