بازم حسودی نکن سیسیهمچین تحفه ای هم نیست😔
@Khalifeh_net21 April 2026Replying to andچه آدم بیشعوریه برادرتون، ببخشیدا، نمیدونه به خواهر کوچیکتر از گل نازکتر نباید گفت؟
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andandبحث از گل نازک تر گفتنش منظورم بود.وگرنه خواهرا هرچی بیرون از خونه آروم و متین هستن توی خونه هیولای درون دارن😂. هرروز آثار چنگ هاش روی دست و روم هست.
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andand
@Khalifeh_net21 April 2026Replying to andandنه داداشاز روی احترامه، از روی تربیته، از روی علاقهست، از روی توجهه، از روی شخصیته، از روی المرءة ریحانةست.
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andand😂😂😂😂😂😂😂😂😂اه اه اه .. چندشششش.توی مجازی خودتو چه خوشگل موشگل نشون میدی عمویی :)) دخترا الان عاشقن میشن. ولی تو یا خواهرت خیلی از خودت کوچیکتره. یا کلا خواهر نداری.
@Khalifeh_net21 April 2026خدا به داد زن و دخترت برسه. البته اگه بعد به دنیا اومدن دخترت زنده به گورش نکردی.مردک زنستیز.
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andandهمینم ک هستم. خواهرم به عنوان ی برادر نمونه ازم یاد میکنه چون همیشه پایه م و با وجود اینکه سرم شلوغه هنوزم براش وقت میزارم.تو ام جنبه شوخی نداری توهین نکن .. با محتوای کی بودی تو ؟ محتوا ؟ پست میزاری شاید باورش سخت باشه ولی حسن روحانیم. باباااا محتوا 😂😐. جمع کن خودتو با اون اکانت مزخرفت.