حسودی نمیکنم مگر به دختری که داداش بزرگتر داره .تا صبح حسرتشو میخورم .
@Khalifeh_net21 April 2026Replying to andچه آدم بیشعوریه برادرتون، ببخشیدا، نمیدونه به خواهر کوچیکتر از گل نازکتر نباید گفت؟
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andandبحث از گل نازک تر گفتنش منظورم بود.وگرنه خواهرا هرچی بیرون از خونه آروم و متین هستن توی خونه هیولای درون دارن😂. هرروز آثار چنگ هاش روی دست و روم هست.
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andand
@Khalifeh_net21 April 2026Replying to andandنه داداشاز روی احترامه، از روی تربیته، از روی علاقهست، از روی توجهه، از روی شخصیته، از روی المرءة ریحانةست.
@Khalifeh_net21 April 2026Replying to andandبیشعور نباش.خوب خودتو نشون دادی.نیازی به توجه تو و هزارتای امثال تو و دخترای اینور و اونور این پلتفرم مضحک رو ندارم.عمویی؟ از تویی که عین شمر بن ذالجوشن با خواهرت رفتار میکنی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.بله خواهر دارم، درسته خیلی کوچیکتر از خودمه.خاک بر سر اون ذهن کند و فکر مریضت کنن که همه …Show more
@Nor33321 April 2026Replying to and 3 othersوالا داداش منم منو میزنه ولی قبلش ی کرمی ریختم بهش نه در اون حد ک سیاه و کبودم کنه نهایت کف دستشو برنه به سرم😂